вівторок, 12 січня 2016 р.

Патріотичне виховання (поради класним керівникам)

Для забезпечення завдань патріотичного виховання в планах виховної роботи класних керівників можна реалізувати такі виховні справи:
- «патріотичні години» у навчальних закладах, зустрічі учнівської молоді з учасниками АТО; 
- години спілкування «Кольори, що дають надію», «Виховання поваги до державної символіки – важливий елемент виховання патріотизму», «Ми всі – українці, єдина сім’я»; 


- тематичні лекції патріотичного спрямування «Ми – діти незалежної України», «Минуле та сучасне ідуть поруч»; 

- круглий стіл «Я і соціум: проблеми самореалізації» (спільно з психологом), «Що значить бути патріотом?», «Ми – європейці: реальність і перспективи»; 

- марафон ерудитів «Моя держава – Україна», «Моя Україна. Країна одна»; 
- дебати «Україна – ЄС. Україна – НАТО. За та проти» (із запрошенням ЗМІ), «Що означає для тебе бути патріотом своєї держави?»; 
- уроки мужності: «Пам’ять серця», «Є пам’ять, якій не буде кінця», «Ваш світлий Подвиг незабутній», «Захист Вітчизни –обов’язок громадянина», «Що означає бути патріотом?»; 
- віртуальні мандрівки «Я живу в Україні»; 
- тематична книжкова виставка «Краса та велич символів державних»; 
- загальношкільні акції «Лінійка у вишиванках», «Незабудка пам’яті»; 
- свято «Тобі,Україно», «Україно! Ти – моя молитва»; 

- патріотичні флеш-моби «За єдину Україну!», «Вибрати не можна тільки Батьківщину», «Діти за мир у всьому світі!», «Сила дружби»

Немає коментарів:

Дописати коментар